سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دایی : پیشبینی نمیکنم، اما دربیشناس هستم

نمایش تصویر در وضیعت عادی

نمایش تصویر در وضیعت عادی

علی دایی درباره وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: خوشبختانه در شرایط بسیار خوب تیمی هستیم و با انگیزه بالا و آمادگی صددرصد به دنبال این هستیم که در دربی شصت و هشتم 3 امتیاز لازم را بگیریم.
وی افزود: متاسفانه علیرضا محمد را به دلیل 3 اخطاره بودن در اختیار نداریم اما بازیکنانی هستند که جایگزین‌های خوبی برای محمد خواهند بود و   سعی می‌کنیم با جایگزینی آنها به هدف خود در دربی برسیم.

دایی در خصوص هواداران گفت: همه به هواداران بدهکاریم حتی فوتبال ایران. هر جای ایران که پا می‌گذاریم اگر هوادار نباشد فوتبال معنا نمی‌دهد    روز چهارشنبه با تشویق این هواداران دربی زیباتر می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که نتیجه دربی را چگونه پیش بینی می‌کنید گفت: من دربی را پیش‌بینی نمی‌کنم اما فقط بدانید دربی شناس هستم و سال‌های زیادی همراه با پرسپولیس در دربی توپ زده‌ام. سعی‌ام این است که پرچم پرسپولیس سرافراز باشد برغم اینکه به استقلال نیز احترام می‌گذارم.

دایی درباره تمرین نکردن امروز کریم باقری گفت: به باقری استراحت دادم تا در مقابل استقلال نقطه قوت تیم من باشد. در تمرینات شرایط بدنی و سن و سال بازیکنان را همیشه در نظر می‌گیرم تا بتوانم از این ابزارها درست استفاده کنم.


» نظر