سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خسرو حیدری: برای رسیدن به سپاهان باید پرسپولیس را شکست دهیم

 خسرو حیدری گفت : این بازی  برای خود بازیکنان حساسیتی وجود ندارد ، چرا که این مسابقه هم به مانند تمام بازی‌ها فقط سه امتیاز دارد، اما توجه بیش از حد هواداران و اذعان عمومی به این مسابقه ناخودآگاه باعث به وجود آمدن حساسیت می‌شود.
 وی ادامه داد: به شخصه بسیار امیدوارم با توجه به شرایطی که این روزها دو تیم استقلال و پرسپولیس دارند، مسابقه دربی بسیار جذاب و دیدنی باشد. واقعا آرزوی ما هم همین است تا هواداران یک فوتبال زیبا را از این دو تیم شاهد باشند و در نهایت هم تیم استقلال پیروز میدان شود.
 هافبک تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد:‌ تیم پرسپولیس پس از آمدن علی دایی روند خوبی را پیدا کرده و باید توجه داشت همواره رویارویی مقابل این تیم سخت است،‌اما باید تلاش کنیم برای رسیدن به صدر جدول و تیم سپاهان سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاورم.
 حیدری گفت: تیم‌های صدر جدولی سپاهان و ذوب‌آهن در هفته بیست و پنجم ناکام بودند و مامی‌توانیم از این فرصت نهایت استفاده را برده و خود را به آنها نزدیک‌تر کنیم. ما هنوز این شانس را داریم از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کنیم.
 وی افزود: من خودم شرایط خیلی خوبی دارم و اگر آقای مرفاوی صلاح بدانند در دیدار برابر پرسپولیس به میدان خواهم رفت.
 هافبک تیم استقلال تهران با اشاره به دیدار گذشته این تیم مقابل ابومسلم گفت: پیروزی در این دیدار حق ما بود،‌حتی با موقعیت‌هایی که داشتیم،‌می‌توانستیم بیشتر از سه گل را به تیم ابومسلم بزنیم جا دارد از تشویق‌های خوب هواداران هم تشکر کنم،‌حتی بعد از آنکه بازی به تساوی کشیده شد،‌همچنان از ما حمایت کردند تا در نهایت توانستیم به گل‌های دیگری دست یابیم.
 دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری 14 بهمن ماه ساعت 14:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


» نظر