سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برخورد دست کاظمی با صورت برهانی و گوش درد مهاجم استقلال

نمایش تصویر در وضیعت عادیسایت باشگاه استقلال از برخورد دست هافبک این تیم با صورت و گوش آرش برهانی خبر داد و این برخورد را فوتبالی دانست.

نمایش تصویر در وضیعت عادیسایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: "در اواخر تمرین امروز استقلال در یک صحنه آرش برهانی که صاحب توپ بود قصد عبور از سد حسین کاظمی را داشت که در جریان این امر ضربه دست کاظمی به صورت و گوش برهانی برخورد کرد.
برهانی پس از این برخورد به دلیل احساس درد از ناحیه گوش راهی رختکن شد اما بلافاصله پس از پایان تمرین استقلال این موضوع دهان به دهان چرخید و به شکل دیگری شایعه شد: کاظمی و برهانی در جریان تمرین استقلال درگیر شدند!!

حسین کاظمی در مورد این برخورد گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. من و آرش با هم دوست هستیم و این برخورد کاملا طبیعی بود. قصد داشتم توپ او را بزنم و زمانی که نزدیک هم شدیم دست من به صورت او برخورد کرد. این برخورد کاملا فوتبالی بود و متأسفم که از آن به گونه‌ای دیگری برداشت شده است.

آرش برهانی نیز با اشاره به اینکه خبرنگاران مختلفی در تماس‌های تلفنی با وی این شایعه را مطرح کرده‌اند گفت: شانه به شانه کاظمی حرکت می‌کردم و زمانی که دست او به گوشم خورد به دلیل سرمای هوا با درد شدیدی در این ناحیه مواجه شدم و مجبور شدم از زمین بیرون بیایم و به رختکن بروم. متعجبم که آنقدر زود همه چیز به گونه‌ای دیگر تحریف می‌شود. من و حسین دوست هستیم و برخورد ما کاملا طبیعی بود ضمن اینکه بعد از تمرین هم در رختکن در مورد آن صحنه با هم صحبت کردیم.


» نظر