سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکبرپور : پرسپولیس را می بریم و منتظر لغزش سپاهان می مانیم

نمایش تصویر در وضیعت عادی

نمایش تصویر در وضیعت عادیسیاوش اکبرپور گفت: کسب پیروزی مقابل ابومسلم برای ما بسیار حائز اهمیت بود تا بتوانیم شرایط روحی خود را برای مسابقه برابر پرسپولیس آماده کنیم. خوشبختانه کسب 6 امتیاز در دو دیدار گذشته باعث شده شرایط خیلی خوبی را پیدا کنیم.

 وی ادامه داد: طی هفته‌های گذشته استرس زیادی پیرامون تیم ما بود اما عملکرد تیم در دو هفته گذشته باعث شده این استرس‌ها کم‌ شود، ان شاء‌الله در مسابقات آینده بتوانیم روند روبه رشد خود را ادامه دهیم.

 مهاجم تیم استقلال تهران اضافه کرد: با تدابیر مربیان و آنالیزهایی که قبل از مسابقه برابر ابومسلم انجام داده بودیم، توانستیم فوتبالی زیبا و تماشاگر پسندی را مقابل این تیم انجام دهیم و 3 امتیاز لازم را به دست بیاوریم، اما از هم اکنون به دیدار روز چهارشنبه برابر پرسپولیس می‌اندیشیم.

 اکبرپور گفت: من در زمین مسابقه تلاش کردم خواسته‌های مربیان را اجرا کنم و حالا تفاوتی ندراد، من گل بزنم یا بازیکن دیگری این کار را انجام دهد. مهم پیروزی تیم است. البته اگر فرصت گلزنی هم به دست بیاورم تلاش خواهم کرد بهترین استفاده را ببرم.

وی با اشاره به دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: این مسابقه همواره دارای حساسیت‌های زیادی است و هوادارن توجه ویژه‌ای به این دیدار دارند، اما ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا 3 امتیاز را به‌دست بیاوریم تا ضمن ادامه روند رو به رشد خود، بتوانیم تماشاگران را خوشحال کنیم. مطمئنا تلاش می‌کنیم این‌بار دربی مساوی نشود

وی افزود: ما هنوز شانس قهرمانی داریم و می‌توانیم با جمع‌آوری امتیازات لازم چایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقاء دهیم، ضمن اینکه به‌طور یقین تیم های سپاهان و ذوب‌ آهن به مانند بازی این هفته خود امتیازاتش را از دست خواهند داد و ما می‌توانیم از این فرصت نهایت استفاده را کنیم و به صدر جدول برسیم.

 مهاجم تیم استقلال تهران با تاکید بر امیدوراری خود به کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر گفت: در فصل گذشته هم تا هفته پایانی مشخص نبود، کدام تیم عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و اما در نهایت این تیم ما بود که این عنوان را به دست آورد، به‌طور یقین امسال هم رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

 وی در پایان گفت: ما می خواهیم پرسپولیس را ببریم تا با روحیه بالایی به ادامه لیگ برتر چشم داشته باشیم و بعد هم منتظر لغزش تیم های اصفهانی می مانیم تا با یک لغزش انها به صدر جدول برسیم البته شاید رویا پردازانه باشد ولی از این اتفاقات در فوتبال می افتد و شما شک نکنید که هر اتفاقی
درادامه لیگ برتر ممکن است رخ بدهد که امیدوارم این اتفاقات به سود ما باشد


» نظر