سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محسن خلیلی : نوار تساویهای داربی را پاره میکنیم

نمایش تصویر در وضیعت عادی 

محسن خلیلی پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان اظهار کرد: در هوا و زمین نامناسب ورزشگاه قزوین بچه های ما از جان مایه گذاشتند و سه امتیاز این بازی را با چنگ و دندان به دست آوردند. قطعا این اتفاق به خاطر حمایت همه جانبه هواداران در هفته های گذشته حاصل شده است و اگر این چنین نبود تیم ما با این روند به پیش نمی رفت.

 مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، با ابراز خوشحالی از اینکه در طول شش بازی گذشته چهار گل به ثمر رسانده است، خاطرنشان کرد: هیچ وقت در فوتبال نباید گل ها را به نام زننده گل ثبت کرد، فوتبال یک بازی گروهی است و کسب نتیجه حاصل عملکرد تیم است. با این وجود از اینکه زننده یکی از گل های پرسپولیس در این بازی بودم، خوشحالم.

 خلیلی درباره بازی تیم های پرسپولیس و استقلال نیز تاکید کرد: این بازی حسایت های خاص خود را دارد و تیمی که بتواند با تمرکز کامل به این بازی قدم بگذارد، نتیجه خواهد گرفت.

 وی افزود: در این بازی می رویم که نوار تساوی های داربی را پاره کنیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم. هیچ وقت برای گل زدن قول نداده ام اما همه تلاشم را می کنم که در این بازی گل بزنم و اگر روزی داشته باشم این اتفاق خواهد افتاد.


» نظر